Feedback Akademin, Feedback

En av nycklarna vid feedback och konflikthantering är att ha ett konstruktivt fokus på det någon gör och inte ”anklaga” någon för det den andre är.

Detta kan även vara användbart på dig själv om du råkar göra fel eller misslyckas med något.

Då är det mer framgångsrikt att försöka se vad du kan lära dig av det du gjorde och inte börja tro att du är fel eller misslyckad.

Och gör du bra saker kan du vara lite generös och tycka att du gör och är bra 🙂

Feedbackakademin har hjälpt individer, grupper och organisationer i över 10 år på att bli ännu bättre på feedback, grupputveckling och konflikthantering (och har forskat på området feedback).

Integritetspolicy

Hos oss på Feedback Akademin skall du känna dig trygg när du surfar och att dina personuppgifter behandlas på ett korrekt sätt. Vi tar vårt ansvar för att se till att dina personuppgifter bara används för avsedda ändamål och att de skyddas mot obehörig åtkomst.

Cookies eller kakor - Denna webbplatsen använder sig av cookies för att du som användare skall få en så bra upplevelse som möjligt. Cookies sparas i din webbläsare och kan t.ex. komma ihåg saker som vad du har klickat på/vilken sida du finner mest intressant osv. Nedan ser du våra cookies uppdelade i olika segment och vad de innebär. Här kan du även göra aktiva val för att inte tillåta specifika cookies att sparas.

Obligatoriska cookies

Obligatoriska cookies är alltid aktiverade och det är för att du skall kunna få en bra upplevelse när du surfar på vår hemsida. Om obligatoriska cookies inte hade varit aktiverade så kan det påverka webbplatsens prestanda. Dessa cookies lagrar inte direkt personlig information.

Analytiska cookies

Denna webbplatsen använder sig av Google Analytics. Detta gör vi för att kunna samla in anonym data som hjälper oss att förbättra vår webbplats. Det kan vara t.ex. antalet besökare, få information om de mest besökta sidorna osv.

Att ha dessa cookies aktiverad hjälper oss att göra en bättre webbplats för dig som besökare.